כשלקוח פונה אלינו עם היעד: הגדלת מחזור המכירות אנו בדרך כלל מגיעים לפגישת הכרות ורק אז מתחילים לחשוב יחד איזה תוכנית שיווק הכי מתאימה ללקוח שמולנו.
כי כאן יש הרבה מגבלות כמו תקציב, לוקיישן, קהל לקוחות ועוד…
בחלק מהמקרים פעילות נכונה במדיה החברתית ותקציב מימון בסיסי מספיקה ,אבל ברוב המקרים צריך לחתור ליעד מכמה כיוונים כמו:
כשלקוח פונה אלינו עם היעד: הגדלת מחזור המכירות אנו בדרך כלל מגיעים לפגישת הכרות ורק אז מתחילים לחשוב יחד איזה תוכנית שיווק הכי מתאימה ללקוח שמולנו.
כי כאן יש הרבה מגבלות כמו תקציב, לוקיישן, קהל לקוחות ועוד…
בחלק מהמקרים פעילות נכונה במדיה החברתית ותקציב מימון בסיסי מספיקה ,אבל ברוב המקרים צריך לחתור ליעד מכמה כיוונים כמו: